محلول های بافر نمکیHBSS:

محلول نمکی HBSS, Hank’s :

عنوان: “بافر هنکس HBSS: بهترین انتخاب برای آزمایشات سلولی شما”

توضیحات: آیا به دنبال یک بافر موثر برای انجام آزمایشات سلولی خود هستید؟ بافر هنکس HBSS را امتحان کنید. این بافر حاوی ترکیبات معدنی و نمک‌های موجود در محلول معمولی نمک‌های فیزیولوژیکی (PBS) است که برای حفظ و آباده کردن سلول‌ها در طول آزمایشات زیستی بسیار موثر است.

بافر هنکس HBSS به عنوان یک بافر متعادل با pH بهینه و اصلاح شده برای سلول‌ها شناخته می‌شود. این بافر ایده‌آل برای استفاده در رویکردهای سلولی از جمله تکنیک‌های کشت و نگهداری سلول، آزمایش‌های فلوسایتومتری، و روش‌های سلولی دیگر می‌باشد.

با استفاده از بافر هنکس HBSS، می‌توانید به سلول‌های خود شرایط محیطی ایده‌آل برای رشد و بقاء فراهم کنید، و نتایج دقیق و قابل اعتمادی را در آزمایشات خود به دست آورید.

از ما برای سفارش و اطلاعات بیشتر بازدید کنید و یا با ما تماس بگیرید.

HBSS بدون کلسیم و منیزیم در فرآیند جداسازی و تعلیق مجدد سلول ها برای شستشو استفاده می گردد چرا که در این فرآیند ها از محلول تریپسین استفاده  می گردد و این دو یون فعالیت تریپسین را مهار می نمایند.

محلول بافری Hank’s یا HBSS ترکیبی از نمک های معدنی همراه با گلوکوز می باشد. این محلول می تواند به منظور شستشوی سلول ها و بافت ها ویا نگهداری سلول ها در فاز زنده مورد استفاده قرار گیرند. محلول دارای سیستم بافری فسفات بوده و pH فیزیولوژیک و فشار اسموزی را حفظ می کند.